20201030

BOEK

 

 

Beste mensen,


Volgend jaar heb ik mijn huis hier in Frankrijk alweer 25 jaar.
Een goede gelegenheid om eens even terug te blikken. In de afgelopen jaren heb ik veel van mijn belevenissen hier in Frankrijk opgeschreven en heb ik veel foto's gemaakt. In het afgelopen jaar zijn daar nog wat versjes met bijbehorende foto's bijgekomen. Nu ik die verhalen van de afgelopen tijd nog eens terug lees, moet ik er zelf vaak erg om lachen. Dat is natuurlijk geen graadmeter, want de een zijn humor hoeft de ander zijn humor niet te zijn. Zelf vond ik het in ieder geval leuk genoeg om er een boek van te maken. Daar werk ik op het ogenblik hard aan en ik hoop het eind november uit te brengen. Voorlopig geef ik het in eigen beheer uit. Hoe jullie het eventueel kunnen bestellen, laat ik tegen die tijd nog even horen.

Geen opmerkingen: